Vivència personal. Aurora Boreal


Un dels fenòmens més extraordinaris que ens ofereix la Natura!!
Estava navegant per Internet i he trobat per casualitat aquestes fotografies. La seva bellesa m´ha captivat i, de sobte, s´han fet presents records d'experiències viscudes.
En un parell d'ocasions, uns quants anys enrere, vaig tenir el privilegi d'observar en directe la dansa de llums i colors de l'aurora boreal. Puc sentir
encara el seu efecte hipnòtic, que t'atrapa, i que no et permet deixar de contemplar aquest meravellós espectacle fins que ha passat.


6 comentaris:

Diana Puig ha dit...

Me he quedado boquiabierta son espectaculares las fotografías...felicidades.

Silencio ha dit...

Em semblen unes fotos formidables, però m'agrada més saber que has viscut aquesta experiència, la meva enhorabona.

Anònim ha dit...

Probablement deu ser difil oblidar una aurora boreal,
deu quedar gravat entre les
arrels màgiques nostres,i que de tant en tant ens ajuden
en el nostre dia a dia.
Algun dia... segur...
Avet

Anònim ha dit...

Hola, quina sort veure l'Aurora Boreal en directe!!! espero algun dia tenir el mateix privilegi. Com saps vaig visitant el teu espai, m’agrada llegir i veure els teus vídeos, li he donat els teus links a un parell de persones que els hi agraden els teus emails. Ah! i moltes gràcies per el teu comentari en el meu space, em va fer molta ilu.
Una abraçada.

Anònim ha dit...

Hola desde Sevilla... yo no he tenido aun la posiblidad de ver esas cosas, pero lo que si veo y me quedo impresionado es con las formaciones nubosas que se forman en mi ciudad, te las recomiendo.

Y las fotos son magníficas, nos recuerdan que somos hormigas viviendo en la gran selva de la naturaleza.

Unknown ha dit...

Realment les fotos són increïbles; però el més increïble és que tu l'hagis pogut viure un moment tan meravellós.
Un petonet de la bruixeta.