Any 2008

He tingut aquest bloc completament abandonat durant més de dos mesos. Amb el nou any i menys pressió a la feina tinc la intenció d'anar-lo actualitzant més sovint.

Encara que sigui un tòpic, vull posar per escrit els meus propòsits pel nou any, l'inici del qual coincideix amb el meu aniversari:
  • viure el "aquí i ara"
  • i escoltar el meu cos.
No se si pequen per simples o són, pel contrari, massa ambiciosos, però el que tinc clar és que si no hi ha intenció i propòsit no es produeix cap canvi.

Recupero la cita que ja vaig publicar fa temps:
"Si no vius conscientment el consistent, acabaràs vivint inconscientment l'inconsistent" Desconec l'autor

1 comentari:

Anònim ha dit...

benvinguda de nou

Els canvis si son sobtats no arrelan ( si no es per malaltia etc ) en canvi petits canvis, si.
La vida nomes es ara i avui,
l'ahir es passat, record, i el demà es una incognita.
El present es la vida .

La musica, sembla que l' hagi triat jo: Enya, Adiemus , Secret garden , Kitaro : exceptcional !!

Avet_blau
http://matagalls.spaces.live.com/default.aspx