Vivència personal. Tots som Súpers

Mentre estava feinejant per casa he sentit la meva filla petita que cantava una cançó del Club Super3. Coneixia la tonada, però la veritat es que mai m´havia entretingut a escoltar la lletra.
Mentre cantava, he parat atenció, i la lletra de la cançó m´ha atrapat. Quin missatge més positiu transmet la cançó al petits, i no tant petits!

TOTS SOM SÚPERS per Pati Pla

Som la barreja de molts ingredients
com la recepta d'un mestre cuiner,
tots amb el nostre toc original,
granets de sucre i granets de sal.
No vulguis mai semblar el que no ets
creient que així agradaràs molt més.
Només et cal saber que ets especial
ets únic i com tu no n'hi ha cap.

Mira dintre teu a veure què hi veus.

Tots som súpers, tots som grans.
Siguem petits o gegants
tots som tan originals,
no en trobareu pas dos d'iguals.



Has de desconnectar el so de Playlist per poder escoltar el so del vídeo

3 comentaris:

Núria Malet ha dit...

es molt xulo

Diana Puig ha dit...

Que gracia!, m'agrada..:)

Bsicran ha dit...

Aquest diumenge passat feien la festa dels súpers per la tele. Em va passar igual que a tu. Mai m'havia fixat en la lletra d'aquesta cançó (ja tinc els fills grans i no mirem gaire programes infantils) però vaig quedar fascinat pel seu missatge positiu. Avui en intentar trobar-la per Internet he arribat al teu bloc i veig que en el seu moment -ja fa temps- vares arribar a la mateixa conclusió. M'ha agradat.